FAQ

Тут ви можете подивитися відповіді на найпоширеніші питання:


Як зробити замовлення?

Вибрати орхідеї ви можете в магазині. Для вашої зручності рекомендуємо зареєструватися.



Я зробив замовлення. Що далі?

Оплачуйте, але краще дочекатися рахунок. Протягом 24 годин ми підтвердимо наявність і надамо детальні фото кожної обраної вами орхідеї, при необхiдностi. Фото ви зможете отримати на вказаний e-mail при реєстрації/оформлення замовлення, але при умовi заявки на фото.



Скільки часу у мене є для того щоб подумати?

Якщо протягом доби ми не отримуємо відповідь - бронь з вашого замовлення знімається. Орхідеї знову надходять у вільний продаж.



Я можу вибрати тільки частина орхідей з усіх, що я замовив?

Так, вам потрібно відповісти на e-mail зі списком орхідей, які ви купуєте. Після отримання вашої відповіді ми надамо рахунок для оплати.



Хто постачальник?

Ми не обговорюємо наших постачальників. Це конфіденційна інформація.



Ця рослина квітуче?

Квітучі орхідеї ви можете вибрати в розділі Квітучі орхідеї. Зверніть увагу, що в фільтрі необхідно вибрати "квітучі".



Як і куди оплачувати?

Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок Приват банку. 



Я можу оплатити при отриманні?

Ми не здійснюємо доставку післяплатою.



Можете відправити Укрпоштою або Інтаймом?

Відправлення здійснюється тільки перевізником Нова пошта.



З якого міста здійснюється відправка?

Відправлення здійснюється з міста Буча, Київська область. 



Скільки коштує доставка?

Вартість доставки ви можете подивитися на сайті Нова пошта. Доставка здійснюється за рахунок покупця, тобто ви оплачуєте посилку при отриманні у відділенні Нова пошта. Вартість залежить від розміру посилки, як правило 50-80 грн. 



Скільки буде їхати моя посилка?

Як правило це 1 або ж 2 днi, детальнiше дізнатися терміни і відстежити посилку можна на сайті перевізника.



Коли ви відправите мою орхідею?

Дату доставки необхідно обговорювати під час замовлення. Як правило в літню пору ми робимо відправку 2 рази в тиждень в дiапазонi вівторок-четвер. У холодну пору доставка узгоджується індивідуально. Все залежить від просушки субстрату і температури повітря.



Де подивитися номер накладної?

Після відправки №ТТН ми вишлемо на пошту.



Чи можливий пересорт?

Пересорт можливий, якщо рослина не цвіте.



Допоможіть порадою!

Так, звичайно, для обговорення питань, що стосуються вирощування та догляду за орхідеями у нас створено Групу в Facebook.


Залишилися питання - зв'яжіться з нами!