Повернення та обмін

Якщо у Вас виникли проблеми з товаром, Вам необхідно повідомити про це менеджеру, зв'язавшись з нами. У разі якщо Вас не влаштувала якість орхідей або ж ви отримали товар в якому вийшов термін придатності, Вам необхідно надати чіткі фото, які це підтверджують.

Процедура повернення або обміну пройде швидко, якщо дотримуватися простих правил:

  • Звернення з претензією надійшло не пізніше 3-х днів з моменту відправки товару;
  • Збережені супровідні документи і упаковка посилки;
  • Товар не було відкрито, збережений товарний вид і оригінальна упаковка. А також з рослинами не проводилися ніякі маніпуляції, рослини не пошкоджені і не витягувалися з горщика, не порушена їх цілісність.

Зверніть увагу, що ми не несемо відповідальність за перевезення товарів, яку здійснює транспортна компанія. Перевізник бере на себе зобов'язання відшкодовувати збитки, яких було завдано під час перевезення вантажу. Тому ми настійно рекомендуємо оглядати посилку при отриманні, не виходячи з відділення.

У разі повернення товару ми відшкодовуємо тільки вартість самого товару (без витрат на пересилку і комісій фінансових установ), докладніше у розділі Порядок розгляду претензій.