Ваш кошик порожній!
Прочла. Согласна.
У цій статті постараємося розібратися «Чим покупка орхідей відрізняється від замовлення?». Розставимо всі крапки над "і" та пояснимо важливі відмінності.
ЗМІСТ
Що таке замовлення орхідей?
Здійснити покупку можна, коли орхідеї є в наявності. Коли орхідей немає в наявності можна оформити замовлення, простими словами – озвучити свій намір на придбання.
В випадку коли ви берете участь у замовленні орхідея купується саме під клієнта, в бажаному розмірі. Коли продавець замовляє рослину спеціально під клієнта рослини привозяться тільки по 100% передоплаті.
Якщо орхідеї немає в наявності, її потрібно чекати, тому ми радимо відмовитися від участі у замовленні, якщо:
Якщо якийсь із 4х пунктів вам не підходить – краще обрати орхідею з наявності. У нашому магазині можна обрати орхідеї з наявності в розділі Всі орхідеї, а також ознайомитися з фотографіями, за якими ви оціните розмір і якість рослини. Орхідеї під замовлення знаходяться в розділі Під замовлення.
Також можна першими довідатися про наявність бажаного сорту клікнувши на кнопку «Дізнатися про наявність». Якщо сорти залишаться або з'являться у вільному продажі – вам буде відправлено повідомлення про наявність товару. Зверніть увагу, що в цьому випадку вартість товару може змінитися.
Якщо ви готові чекати замовлення, але:
Якщо замовляєте орхідеї з мутацією квітки (метелик, пелорік чи 3 ліпс або зі сплешовою окраскою), обовязково ознайомтеся з інформацією.
Етапи замовлення
Після того як вами оформлене замовлення на бажану орхідею, проводяться наступні кроки:
Узгодження деталей
Повідомляються приблизні терміни отримання замовлення та сорти які в ці дати ми можемо отримати.
Звірка з постачальником
Постачальнику відправляється замовлення, узгоджується розмір рослин, які сорти приїдуть, а які – ні, а також дата відправки замовлення.
Оплата замовлення
Після того як список орхідей і дата доставки узгоджена – виставляються рахунки на підтверджені сорти. Зверніть увагу, що:
Отримання замовлення
Після отримання замовлення всі рослини перевіряються на предмет відповідності:
Не варто просити обрати для вас екземпляри "побільше або попишніше", всі рослини перевіряються на відповідність розміру горщика, а не розміром орхідеї у горщику.
Узгодження відправки
Відправлення може тривати кілька днів, тому завжди узгоджується готовність отримання замовлення в певні дати. Якщо замовлення приїжджає в холодний період – можлива перетримка. Детально про перетримку.
Якщо у замовленні є невідповідності – на жаль, бувають випадки, що рослини псуються при транспортуванні, приїжджають в меншому розмірі або не приїжджають зовсім, всі ці моменти обговорюються і вирішуються додатково з кожним клієнтом.
Відправка посилок
Порядок відправки може бути вільним і ні до чого не прив'язаний. Якщо ви відсутні або критично отримати посилку в призначений день – погоджуйте цей факт додатково.
Всі посилки відправляються тільки перевізником «Нова пошта». Також можливий самовивіз з №2 відділення в м. Буча.
Що робити після отримання посилки?
Всі кроки від розпаковки ідо пересадки - читайте в нашій новій статті Що робити після отримання посилки?
Тому що мова йде про рослини, які ніхто не бачить до отримання замовлення (і як ми вже обговорювали, лише деякі постачальники надсилають приклад за якістю і розміром своїх рослин), та навіть в цих рідкісних випадках дуже важливо розуміти, що:
Участь в замовленні – це завжди ризик, який може бути 100% виправданий бажаним рідкісним і приголомшливим сортом, якщо ви спочатку готові на всі вищеописані умови. Тому ми дуже рекомендуємо оцінити свої сили і врахувати всі ризики перед оформленням замовлення. Та брати участь, тільки якщо ви дійсно має терпіння та досвід.