Як тільки посилка потрапила до вас у руки, потрібно дотримуватися простих правил, щоб адаптація орхідей до нових умов пройшла максимально швидко. Отже, почнемо наш список простих, але дуже важливих рекомендацій і розповімо про кожен пункт більш докладно.
ЗMICT:
- Отримання посилки.
- Транспортування додому.
- Відкриття посилки.
- Огляд отриманих орхідей.
- Полив.
- Обробка.
- Карантин.
Отримання посилки
При отриманні посилки на відділені Нова пошта зверніть увагу на упаковку, на коробці не повинно бути вм'ятин або ішних пошкоджень. Якщо ж ви помітили будь-які пошкодження, обов’язково зверніться до оператора та складіть скаргу. Тому що за всі пошкодження упаковки несе відповідальність тільки перевізник.
Перевезення
Якщо ви забираєте посилку з відділення взимку – не переохолоджуйте рослину. А влітку ні в якому разі не залишайте коробку на сонці, по дорозі додому. Рослина всередині коробки може зваритися або зіпріти.
Відкриття посилки
У літню пору старайтеся максимально швидко відкрити коробку і звільнити орхідею від всіх пакувальних матеріалів.
Якщо ж орхідея в зимовій упаковці, розпаковувати краще поступово:
- Відкрити коробку, дістати згорток.
- Обов'язково потримати рослину при кімнатній температурі, не розпаковуючи, 1-2 години. За цей час температура всередині упаковки поступово зрівняється без різких коливань.
- Після чого можна дістати орхідеї з упаковки.
Якщо у вас виникнуть претензії по упаковці всередині коробки, будь ласка, зв'яжіться з нами. Ми пильно стежимо за упаковкою, вважаючи її найкращою, але нам дуже важлива ваша думка і ми обов'язково вирішимо всі проблеми при наявності.
Огляд рослини
- Орхідея повинна бути бадьорою, без плям і значних пошкоджень.
- Якщо ви отримали фото рослини до оплати – рослина має відповідати фото.
- Якщо на сайті був розміщений приклад рослин – орхідея повинна бути схожа на фото, але може бути трохи меншою або більшою, всі рослини не можуть бути однакові. Коренева система орхідеї не обов'язково повинна заповнювати весь горщик, якщо у рослини гарний тургор – живлення їй (за допомогою коренів) вистачає, що означає що коріння є в необхідній кількості для росту та розвитку. Тому що листя – індикатор здоров'я рослини.
- Якщо ви отримуєте орхідею з замовлення (детально, Що таке замовлення?) горщик орхідеї повинен відповідати замовленому розміру: 1.7, 2.5 або 3, дательніше про розміри орхідей.
- У кожної орхідеї має бути бірка.
Зверніть увагу, що рослини долають довгий шлях перш, ніж потрапити до вас, тому допускаються незначні механічні травми листя, які, звичайно ж, не впливають на життєдіяльність рослини.
У 99% наших клієнтів залишаються задоволені якістю рослин, але ситуації бувають різні, у нас живий і тендітний "товар" , тому якщо ви помітили будь які проблеми – будь ласка, зв'яжіться з нами та надішліть:
- конструктивний і чіткий опис претензій до рослини або упаковки;
- докладні фото проблемних місць та загальний план.
Зверніть увагу, що можна надати претензії відповідно правилам:
- Протягом 3-х днів з моменту відправки. Дуже важливо стежити за відправленнями і вчасно забирати посилку.
- Якщо надано фото і опис проблеми.
- Якщо з орхідеєю не проводилися ніякі маніпуляції (орхідея на діставалася з горщика, не пересаджувалася, і нічого не обрізалося). Ці правила діють у всіх магазинах, наприклад навряд чи вдасться повернути спідницю, у якій обрізана кишеня або ж будь-яку іншу рослину в магазин зі словами – Вирішила пересадити, дістали з горщика, але не дуже сподобалось коріння, заберіть ...
Тобто, якщо вам чимось не сподобалась рослина – зробіть фото, відкладіть рослину и напишіть нам. Все, більше нічого робити не потрібно. Як тільки ви починаєте "лікувати" рослинку, повернення буде неможливим.
Ми дуже цінуємо і поважаємо наших клієнтів, працюємо не перший рік. Ми завжди готові йти на зустріч і вирішувати спокійно всі ситуації, але є правила і вони однакові для всіх. Претензії не приймаються, якщо:
- Рослина отримала обмороження чи набряк при транспортуванні, ми не можемо нести відповідальність за транспортування стороннім перевізником Нова пошта.
- Тургор незначно втрачений, рослину слід поступово відпоїти, тому що орхідеї просушуються постачальником і нами перед відправкою у зимовий час і це обов'язкова умова. Детально про Відновлення тургору.
- По всіх рослинах з розділу Уцінка. Ще до оплати ми попереджаємо всіх про те, що рослини проблемні і переконливо просимо оцінити свої сили до покупки.
Але ми можемо допомогти з радою або рекомендаціями з усіх питань – тому, будь ласка, звертайтеся в нашу групу в Facebook.
Карантин
Орхідею потрібно помістити в оптимальні для росту умови, але обов'язково в окреме місце, далеко від основної колекції – цей процес називається карантин. Бажано відокремити рослину на кілька тижднів та спостерігати.
Полив
При необхідності полити можна на наступний день після отримання, після того як орхідея відійшла від пересилки, детальніше про полив.
Обробка від шкідників
Ми радимо проводити профілактичну обробку всіх нових рослин, які потрапляють з магазинів або навіть приватних колекцій. Детально про шкідників орхідей.
Пересадка
Тільки після періоду адаптації варто задуматися про пересадку. Вийняток – це підлітки у торфі, їх можна пересадити через тиждень або навіть кілька днів при необхідності, детальніше про догляд за молодими орхідейками. Якщо ви вирішили залишити орхідею в мосі, буде корисно ознайомитися з нашою статтею Як правильно вирощувати орхідеї у мосі.
Адаптація
Орхідея потроху адаптується до нових умов. Рослина має впоратися з цим самостійно, ми можемо тільки полегшити цей процес, детально про адаптацію.
Адаптація пройшла успішно, якщо орхідея порадувала вас новим квітконосом, листочком або навіть корінцем.
Ми докладемо максимум зусиль щоб не розчарувати вас і порадувати шикарними орхідеями та ексклюзивними сортами.
Дякуємо, що ви з нами!
Сподіваємося, що ця стаття була для вас цікавою та корисною.
Будемо вдячні за ваши відгуки щодо отриманих рослин.
Якщо у вас залишилися питання — будь ласка, задавайте в нашій групі у Facebook.